
Egy CRM rendszer használatának sikeressége a bevezetésekor dől el. A bevezetés során:
- Felmérjük a felhasználók igényeit, az alkalmazott és támogatandó folyamatokat, az elvárt információkat és azok formátumát.
- Az igények alapján kialakítjuk, létrehozzuk:
- az új mezőket, adatokat;
- képernyőket (felhasználói felület);
- folyamatokat;
- tevékenységeket;
- riportokat;
- jogosultságokat;
- felhasználókat;
- egyéb paramétereket.
- Telepítjük a rendszert
- Majd gyakorlati oktatás keretében a felhasználók elsajátítják a rendszer használatát.
Az első időszakban (jellemzően az első hónap) folyamatos telefonos támogatást biztosítunk a kezdeti bizonytalanság átlépéséhez.
Szakembereink nagy gyakorlattal rendelkeznek a rosszul bevezett CRM rendszerek optimalizálásában, a felmerült problémák megoldásában is. A kialakított – gyakorlatban kipróbált, és bizonyított – módszertan alapján az általunk végzett bevezetések mindegyike sikeres volt.
Mivel egy CRM rendszer hosszútávú befektetés, mindenképpen szükséges az átgondolt és professzionális bevezetés, amire ebben az időszakban nem szabad az erőforrásokat sajnálni, később ugyanis nehezebb és költségesebb egy átfogó változtatás.
A bevezetés során:
- Projektmanagert adunk a bevezetési projekthez.
- A bevezetés után ellenőrizzük, hogy a kitűzött célok milyen mértékben teljesültek.
- Javaslatot teszünk a működőképesség szinten tartására a jövőben.
- Igény esetén folyamatos támogatást nyújtunk az üzemeltetéshez.
Szeretné szakértőink támogatásával hatékonyan bevezetni a kiválasztott CRM rendszert cége életébe?
Vegye fel velünk a kapcsolatot és kérje ingyenes konzultációnkat!