Thalassys
  • Főoldal
  • Szolgáltatások
  • A Thalassysról
  • Referenciák
  • Tudásbázis
  • Blog
  • Kapcsolat
 
  • Igények meghatározása
    • Szervezet átvilágítás
    • Kereskedelem átvilágítás
  • Megoldások keresése
    • Szoftver kiválasztás
  • Megoldások bevezetése
    • CRM rendszer bevezetés
    • ERP rendszer bevezetés
    • Szoftver bevezetés
    • Projekt menedzsment
  • Folyamatok (újra)szabályozása
    • Folyamatszervezés
    • Szervezetfejlesztés
  • Stratégiai alkotás
    • Értékesítési stratégia
    • CRM stratégia
    • Vállalati, üzleti stratégia
    • Informatikai stratégia
    • Marketing- és kommunikációs stratégia
    • Online marketing stratégia
  • Megoldások
    • IT eszközök
      • Microsoft termékek
      • Munkaállomások
      • Szerverek
      • Hálózati eszközök
    • Szoftverek
      • Karakterfelismerő rendszer
      • Dokumentumkezelő rendszer
      • CRM
      • ERP
      • BI
  • Támogatás, tanácsadás
    • ISO szabványok szerinti irányítási rendszerek
    • Tréningek
    • Coaching
    • Kereskedelmi tanácsadás
    • Ügyviteli tanácsadás
    • Marketing- és kommunikációs tanácsadás
    • HR tanácsadás és kiválasztás
    • IT infrastruktúra (hardver) tanácsadás
    • Rendszerüzemeltetés (support)
    • Weboldal fejlesztés

CRM

Home  ›  CRM
CRM = Customer Relationship Management – Ügyfélkapcsolat kezelés Az egyre élesebb piaci versenyhelyzetben a vállalatok legfontosabb stratégiai feladata az ügyfél magas színvonalú kiszolgálása. Ezt támogatja a CRM  rendszer. Míg a legtöbb cég új ügyfelek megszerzésére koncentrál és elsődlegesen így akarja növelni a forgalmát, a már meglévő ügyfélkör megtartása legalább ilyen fontos, mivel ez a bázis biztosítja a vállalat számára a tervezhetőséget, a pénzügyi stabilitást. Fontos tudni, hogy egy meglévő ügyfél megtartására fordítandó energia – a kutatások és gyakorlati tapasztalatok alapján – a töredéke egy új ügyfél megszerzésére fordítottnak. Az elégedett ügyfél stratégiai szövetségessé válhat és az egyszeri értékesítési tranzakción túl további, folyamatos bevételt generálhat: újabb értékesítést, ajánlást más cégeknek, kiemelt szállítói megállapodásokat, szorosabb partnerkapcsolatokat, értékes közreműködést új termékek tesztelésében. A mai piaci környezetben az úgynevezett “Repeat sales” és “Cross sales” megoldások sok esetben komolyabb bevételt hoznak jóval kisebb erőforrás-ráfordítással, mint az új ügyfelek felé történő értékesítés. A CRM rendszer főként a következő területeken nyújt támogatást:
  • az értékesítők hatékonyságának növelése: A CRM-megoldás használatával az értékesítők több tucat párhuzamos értékesítési lehetőséggel foglalkozhatnak egy időben (egy átlagos ember 5-8 ügyféllel kapcsolatos információkat tud kezelni a hagyományos módszerekkel!).
  • az ügyfelek kiszolgálásának magasabb szintje: A CRM-rendszer bármennyi ügyfél adatát képes elraktározni, és azonnal elérhetővé tenni. Az ügyfelekkel kapcsolatos összes esemény tárolható és előkereshető, így a kereskedő azonnal személyesebb kontaktust tud kiépíteni, fenntartani.
  • a csoportmunka támogatása (információ mindenkinek azonnal): Minden jogosult kolléga elérheti az ügyfelekkel kapcsolatos információkat, így például kiküszöbölhetőek a szabadságolások miatti értékesítési, vagy ügyfélszolgálati lyukak, de segít a munkaerő-vándorlás okozta információvesztések csökkentésében is.
  • vezetői kontroll: A menedzsment azonnal hozzájuthat a rendszerből minden információhoz, különféle lekérdezések vagy kész riportok által, akár a számítógép képernyőjén keresztül, akár papírra nyomtatott formában.
  • az értékesítés irányításának támogatása: A menedzsment az azonnal rendelkezésére álló adatok alapján hatékonyan be tud avatkozni
  • a marketing támogatása: elektronikus és hagyományos kampányok menedzsmentje, listák generálása megadott lekérdezési szempontom szerint.
Távmunka támogatása: A korszerű CRM-megoldások lehetővé teszik, hogy munkatársaink az irodájuktól távol is hozzáférhessenek a kulcsfontosságú adatokhoz, egy laptopon, de akár egy PDA-n keresztül is.
  • Kiemelt tartalmak

    • Főoldal
    • Szolgáltatások
    • A Thalassysról
    • Referenciák
    • Tudásbázis
    • Blog
    • Kapcsolat
  • Kapcsolatfelvétel

    • Elérhetőségeink


      Thalassys Kft.
      1038 Budapest, Blanka köz 4.
      Adószám: 12813452-2-41

      +36 30 / 419 1284
      szabo@thalassys.hu
    • Blog

      • Minden ami vállalatirányítás
    Minden jog fenntartva! 2021 - Thalassys Kft.