Interim Management
Probléma
- Munkatársak belső ellenállása a változtatásokkal szemben
- Nem fejlődik a cég
- A kitűzött célokat nem lehet elérni
- Belső erőforrással nem lehet megoldani a problémákat
Cégméret
- Kisvállalkozások 200 MFt árbevételtől
- Közép- és nagyvállalatok
- Több szervezeti egységgel rendelkező vállalatok
- A cég fejlődése
Megoldás
- Megszűnnek a problémák
- Fejlődik a cég
- Megszűnik a szervezetlen működés
- Bevétel növekedés
- Költségcsökkenés
- Kitűzött célok elérése
Külső tanácsadók bevonásánál a leggyakoribb probléma, hogy az általuk javasolt változtatásokat a szervezet nem képes megvalósítani. Ennek az egyik oka az, hogy nem ismerjük a megvalósításhoz szükséges eszközöket és nem rendelkezünk kellő gyakorlattal a változtatások szervezeten történő átvezetésében.
Az Interim Management kiváló megoldás ezen problémák megoldására.
Problémák melyekre jó megoldás az Interim Management:
- Nem rendelkezünk szakemberrel egy vagy több probléma megoldására.
- A cég folyamatos működéséhez csak átmeneti időre van szükségünk szakértőre.
- Nem sikerült megvalósítanunk tanácsadók által javasolt megoldásokat.
Milyen előnyei vannak Interim Manager megbízásának:
- Adott idő alatt teljesíti a feladatait.
- Cél- és teljesítmény orientált szakembert kapunk.
- Professzionális szakértelmet kapunk, belátható költségért, amelyet egyébként nem tudnánk folyamatosan igénybevenni.
- Előre meghatározott, így tervezhető költséggel számolhatunk.
- Munkavégzését nem érintik a belső „harcok”.
- Külső „szem”-ként új megoldási lehetőségeket hoz a cégbe.
- Eredményei feladatai elvégzése után is megmaradnak.