Munkatársak belső ellenállása a változtatásokkal szemben
Nem fejlődik a cég
A kitűzött célokat nem lehet elérni
Belső erőforrással nem lehet megoldani a problémákat
Cégméret
Kisvállalkozások 200 MFt árbevételtől
Közép- és nagyvállalatok
Több szervezeti egységgel rendelkező vállalatok
A cég fejlődése
Megoldás
Megszűnnek a problémák
Fejlődik a cég
Megszűnik a szervezetlen működés
Bevétel növekedés
Költségcsökkenés
Kitűzött célok elérése
Külső tanácsadók bevonásánál a leggyakoribb probléma, hogy az általuk javasolt változtatásokat a szervezet nem képes megvalósítani. Ennek az egyik oka az, hogy nem ismerjük a megvalósításhoz szükséges eszközöket és nem rendelkezünk kellő gyakorlattal a változtatások szervezeten történő átvezetésében.
Az Interim Management kiváló megoldás ezen problémák megoldására.
Problémák melyekre jó megoldás az Interim Management:
Nem rendelkezünk szakemberrel egy vagy több probléma megoldására.
A cég folyamatos működéséhez csak átmeneti időre van szükségünk szakértőre.
Nem sikerült megvalósítanunk tanácsadók által javasolt megoldásokat.
Milyen előnyei vannak Interim Manager megbízásának:
Adott idő alatt teljesíti a feladatait.
Cél- és teljesítmény orientált szakembert kapunk.
Professzionális szakértelmet kapunk, belátható költségért, amelyet egyébként nem tudnánk folyamatosan igénybevenni.
Előre meghatározott, így tervezhető költséggel számolhatunk.
Munkavégzését nem érintik a belső „harcok”.
Külső „szem”-ként új megoldási lehetőségeket hoz a cégbe.
Eredményei feladatai elvégzése után is megmaradnak.