

A jó értékesítő megtalálása mindig probléma. Sok vállalat nem rendelkezik értékesítővel, vagy nem volt velük szerencséjük. Az előbbiek esetében jellemzően a tulajdonos/ügyvezető az, aki az üzleteket hozza. Az utóbbinál pedig – a nagy ígéretek után – rendre elmaradnak az eredmények és újabb és újabb értékesítővel kísérleteznek, amíg bele nem fáradnak. A növekedés üteme így nem megfelelő, idővel akár vissza is eshet.
Sok cég új termék, szolgáltatás bevezetésénél vagy végez piackutatást, vagy nem. Vélelmezett piaci igények alapján készít terméket, de a piaci igény nem lett rendesen kikutatva és később nem igazolódik az elképzelés. Ilyen esetben az értékesítési eredmények előre borítékolhatóak, azaz nem teljesülnek az elvárások.
A harmadik problémakör a stratégia hiánya, vagy nem megfelelősége. Ha nincs stratégiánk, a kudarc esélye nagyon nagy. Ha van stratégiánk, akkor tudjuk mit kell tennünk, mikor, és mit várhatunk. A körülmények változása esetén, pedig könnyebb változtatni. A stratégia azért is szükséges, hogy a kollégák, a vállalkozás fel tudjon sorakozni mögötte és mindenki ismerje a célt.
Mit nyújt a Sales House® szolgáltatás?
A Sales House® szolgáltatás lépései
Felmérés – Megbízónk kereskedelmi tevékenységének átvilágítása:
Stratégia – a sales és marketing stratégia elkészítése
Betanulás
Kiszervezett sales