Sales House
Probléma
- Nincs értékesítője, vagy nem elégedett
- Nem éri el a bevétel a kívánt szintet
- Nem működnek a sales folyamatok
- Hányzik a kontrol, a motivációs rendszer
- Nem talál megfelelő értékesítőt
Cégméret
- Kis-, közepes és nagyvállalatok
- 500 MFt felett
- 50 MFt feletti nyereség
- Nagyobb számosságú ügyfél
Megoldás
- Tapasztalt sales végzi a feladatokat
- Kisebb fix költség, kisebb kockázat
- Komplex értékesítés marketinggel együtt
- Nem Önnek kell biztosítani az infrastruktúrát
- Azonnal kezdhető (rövid betanulási fázissal)
A jó értékesítő megtalálása mindig probléma. Sok vállalat nem rendelkezik értékesítővel, vagy nem volt velük szerencséjük. Az előbbiek esetében jellemzően a tulajdonos/ügyvezető az, aki az üzleteket hozza. Az utóbbinál pedig – a nagy ígéretek után – rendre elmaradnak az eredmények és újabb és újabb értékesítővel kísérleteznek, amíg bele nem fáradnak. A növekedés üteme így nem megfelelő, idővel akár vissza is eshet.
Sok cég új termék, szolgáltatás bevezetésénél vagy végez piackutatást, vagy nem. Vélelmezett piaci igények alapján készít terméket, de a piaci igény nem lett rendesen kikutatva és később nem igazolódik az elképzelés. Ilyen esetben az értékesítési eredmények előre borítékolhatóak, azaz nem teljesülnek az elvárások.
A harmadik problémakör a stratégia hiánya, vagy nem megfelelősége. Ha nincs stratégiánk, a kudarc esélye nagyon nagy. Ha van stratégiánk, akkor tudjuk mit kell tennünk, mikor, és mit várhatunk. A körülmények változása esetén, pedig könnyebb változtatni. A stratégia azért is szükséges, hogy a kollégák, a vállalkozás fel tudjon sorakozni mögötte és mindenki ismerje a célt.
Mit nyújt a Sales House® szolgáltatás?
- Értékesítés: Dedikált értékesítő biztosítása a stratégiában meghatározottak teljesítéséhez
- Key account management: A meglévő ügyfelek teljeskörű kezelése az igény beérkezésétől a megrendelésig
- Marketing: Teljeskörű marketing szolgáltatás a marketing stratégia elkészítésétől a folyamatos marketing tevékenységig
A Sales House® szolgáltatás lépései
Felmérés – Megbízónk kereskedelmi tevékenységének átvilágítása:
- termékek, szolgáltatások, eddigi módszertanok
- értékesítésben résztvevők, eredményesség
- értékesítési csatornák
- meglévő ügyfelek, nekik történt értékesítések, szolgáltatások
- folyamatban lévő értékesítések
- a Megbízó jelenlegi piaca, piaci körülmények, szerződések
Stratégia – a sales és marketing stratégia elkészítése
- A Megbízó kiválasztott kollégáival közösen elkészítjük az értékesítési stratégiát, amely alapján elkezdődhet az értékesítés új szakasza.
- Rögzítjük a jelenlegi helyzetet, a konkrét kezdeti feladatokat
- Elkészítjük a stratégiát, amelyben meghatározásra kerülnek azon eszközök és költségek, amelyek lehetővé teszik a sikeres értékesítést.
Betanulás
- A Thalassys által dedikált értékesítőnek, illetve üzleti elemzőnek nem csak a termékeket, szolgáltatásokat kell részletesen megismernie, hanem a Megbízó szervezetét, működését és folyamatait is.
Kiszervezett sales
- Az értékesítő a Megbízó nevében értékesíti a kijelölt szolgáltatásokat, termékeket.
- Rendszeresen konzultál a Megbízó kollégáival, ügyvezetőjével
- A megkereséseket, ügyféllátogatásokat, ügyfélkapcsolattartást, ajánlatadást, szerződéses egyeztetéseket önállóan végzi.
- Szükség esetén KAM feladatokat is el tudunk látni.