

A tréningeket saját módszertanunk szerint tartjuk. Minden esetben a Megbízó munkatársainak legmegfelelőbb, testre szabott tematikát állítunk össze, amely sokkal hatékonyabb az általánosan elérhető képzéseknél. Célunk, hogy a résztvevők ne általánosságokat hallgassanak, hanem a náluk felmerült problémákra és a megoldandó feladataikra kapjanak azonnal használható eszközöket, tudást.
A képzések sikerességének egyik kulcsa az utánkövetés. Az elvégzett tréningek után 1-2 hónappal a résztvevőkkel átbeszéljük a tapasztalatokat. Milyen eszközöket tudtak használni, mennyire érzik sikeresnek, miben szeretnének fejlődni? Felmérjük, melyek azok a pontok amelyekkel nem értek el sikert, vagy nem tudták használni – és miért. Finomítjuk azokat, vagy alternatívákat javaslunk.
Asszertív kommunikációs tréning – 2 nap / csoport
Célja: A résztvevők kommunikációs kultúrájának fejlesztése, a személyes és a vezetői szereppel járó kommunikációs eszközök és technikák megismerése, összehangolása, gazdagítása. A személyes kommunikáció hatásfokának és eredményességének javítása. Az egyéni és a céges érdekképviselet fejlesztése.
Az elmondott igények szerint a problémák kibeszélése, a feszültségek oldása, egyéni tanácsok az egyéni problémákra.
Tárgyalástechnika tréning – 2 nap / csoport
Célja: a személyes kommunikáció eredményességének javítása.
A résztvevők feladatokon és helyzetgyakorlatokon keresztül sajátítják el a hatékony kommunikációhoz tárgyalásokhoz szükséges alapvető ismereteket és készségeket, képességeket.
Prezentációs készség fejlesztés – 2 nap / csoport
Célja: hogy segítse a résztvevőt abban, hogy egyénisége tükröződjön mondanivalójában, és ez által sokkal meggyőzőbb legyen. Tökéletesítse azokat az eszközöket, amelyek ráirányítják a figyelmet egy hatásos előadásra, és fejlessze ezek tudatos használatát.
Értékesítési tréning – 2 nap / csoport
Célja: segíti az értékesítésben dolgozó szakembereket készségeik további fejlesztésében.
Alapelv: a dolgokat nézzük a másik ember szemszögéből, beszéljünk tisztán és meggyőzően, mutassunk barátságos, magabiztos képet.
Ügyfélszolgálati képzés (mind telefonos, mind személyes) – 2 nap / csoport
Célja: hogy a résztvevők az Ügyfelekkel történő kommunikáció során megfelelő stílusban tudják képviselni magukat, a cégüket, mindezt úgy, hogy a Vevő azt érezze, hogy fontos számukra a problémája. Képesek legyenek a feszültségek felismerésére és kezelésére, a konfliktushelyzetek elkerülésére, megoldására, a saját magukban érzett stressz leküzdésére.
Vezetői alap tréning – 2 nap / csoport
Célja: hogy a résztvevők megismerjék, és a napi munkában legyenek képesek alkalmazni a legmodernebb menedzsment-elmélet módszereit és ezáltal növeljék az általuk képviselt szervezet hatékonyságát.
Empowerment (feljogosítás-felhatalmazás) program – 2 nap / csoport
Célja: a szervezeti kultúra fejlesztése, a szervezeti egység kulcsemberei közreműködésével a partneri kapcsolatok újradefiniálása, a hatékony együttműködés fejlesztése, a vállalati értékek markánsabb megjelenítése a napi gyakorlatban.
Időgazdálkodás – 2 nap / csoport
Célja: a napi munkavégzéshez rendelkezésre álló idő megfelelő beosztása. A feladatok priorizálása. Az idő és a feladat okozta nyomás megszüntetésének helyes módszerei.
Projektmenedzsment alapok – 5 nap / csoport
Célja: a projektmenedzsment elmélet alapjainak és gyakorlati ismereteinek átadása a résztvevők számára. A projektmenedzsment módszereinek begyakorlása testre szabott példákon és esettanulmányokon keresztül. A résztvevők projektvezetési képességének javítása. A résztvevők csoportmunkában saját példán keresztül ismerik meg és sajátítják el a projektmenedzsment alapvető ismereteit és eszközeit.
Modern menedzsment technika (Lean alapok) – 2 nap / csoport
Célja: a mai világban leghatékonyabbnak elfogadott Lean irányítási filozófia alapjainak, eszközeinek bemutatása.
Hatékony workshop vezető – 2 nap / csoport
Célja: a hatékony csoport vezetés és a csoportos probléma megoldás strukturált módszereinek megismertetése begyakoroltatása.
A fentieken túlmenően általánosságban az alábbi területeken hasznosak a személyes képzések: